dimecres, 10 de febrer del 2016

Més +

Hondures, isla de Roatán
La experiència amb en Fabricio està sent molt bona, i profitosa crec que he pogut establir un vincle molt bo i he tingut la oportunitat de saber perquè ha hagut de venir cap a Girona, quan ell es d'Honduras. Una història de les que cala fort...

Ell porta aquí poc temps, encara no fa ni un any i té problemes encara amb el català. L'altre dia vaig tenir la ocasió de poder ajudar-li en la correcció ortográfica d'un treball que fan ara de preparació per el treball de recerca (que per cert jo no tenia ni idea d'això, em vaig adonar que ja m'agafa bastant lluny, jeje). Va ser estrany però gratificant, em vaig sentir com un professor.
Resultado de imagen de girona
Girona
També intento fer-li veure que els estudis son important per llaurar-se un bon futur, ja que el xoc que ha tingut amb la llengua no li fa bé desprès als resultats.



En conclusió està sent molt bona experiència, i poc a poc intentaré plasmar-h
o més en el blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada